Wednesday, February 6, 2013

Sesuci Cinta Nira

Aku mencintai mu kerna agama mu..aku mencintai mu kerna peribadi mu..aku mencintai mu kerna cinta mu benar..dan kerana mencintai kamu beriring dengan perjalanan ku mencari cinta ku kepada Nya..
Semoga berkekalan semoga dipermudah kan..dan kerana Nya kita disatu kan..abadi sehingga saat ku mati...

Ya Allah aku bersyukur kepada Mu dipertemu kan dia di persimpangan hidup ku..walau aku tahu aku masih mentah dalam mencari keredhaan Mu..walau aku tahu masih banyak dosa ku..dan dia sesuci salji di tempat sunyi..namun masih aku dikurniakan cinta dia..

Ya Allah satu kan lah kami kerana cinta kepada Mu..teguh kan lah hati kami kerna cinta kepada Mu..semoga kami istiqamah dalam mencari cinta mu...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...